Informe PISA 2003: Aprender para el mundo de mañana - Resumen de los primeros resultados en España (PDF)

Resumo que presenta os primeiros resultados e análises dos alumnos españoles en PISA 2003.

PISA é un estudio internacional de avaliación no que participaron 41 países, entre eles os 30 da OCDE. Examina as competencias dos alumnos de quince anos en Matemáticas principalmente, e tamén en Lectura, Ciencias e a área transversal de Solución de problemas.

Os resultados deste estudio foron presentados pola OCDE o pasado 7 de decembro de 2004. O informe completo en inglés, francés e alemán pode atoparse na páxina web da OCDE, www.pisa.oecd.org.

Comentarios e valoracións sobre o Informe PISA