USC: "A USC só enxalza o traballo investigador duns poucos"

Gómez Márquez repite como decano con un discurso lleno de críticas a la Reitoría
Acusa al equipo de Barro de ignorar a los biólogos en el futuro Centro de Tecnoloxía da Vida

La Facultade de Bioloxía está molesta con su poca presencia en la comisión para definir las líneas del futuro Centro de Tecnoloxía da Vida (Citev). El grupo está formado por diez profesores, de los que sólo uno es  biólogo. Para su decano, Jaime Gómez Márquez, el dato demuestra una “marxinación” por parte del equipo rectoral “nin lóxica nin xusta”, y que además no es la única de Senén Barro y los suyos con el centro en temas de importancia estratégica para la biología.

Este fue el mensaje que quiso ayer lanzar el Gómez Márquez en su toma de posesión del decanato por cuatro años más. El profesor inició la lista de reproches  al diseño de la política científica en su conjunto que, subrayó, “debe estar por riba de intereses particulares e conxunturais”.

“Aínda que somos moitas as persoas que investigamos nesta universidade, semella que non se é sensible a esta realidade e só se enxalza o traballo duns poucos. A excelencia na investigación ten que vir dada pola calidade dos resultados e as publicacións e patentes que derivan dos mesmos. Nunca debería medirse por criterios economicistas, nin polas modas”, destacó.

El reelegido decano expresó además su temor a que el Centro de Investigacións en Bioloxía (Cibus), que se inaugurará en unos meses, no pertenezca a la facultad. El nuevo edificio, justo en frente, se concibió, recordó Gómez Márquez, como “solución aos problemas de espazo e seguridade da facultade”, que iniciará en breve un largo periodo de reformas integrales.

“Sobre o 40% dos nosos docentes terán os seus despachos e laboratorios no Cibus, e por eso mesmo os estudantes terán que ir a el como se fose unha parte da facultade”, apuntó el decano. Sobre este punto, el rector, Senén Barro, aseguró en su intervención que los departamentos que se integren en el Cibus seguirán perteneciendo a la facultad.

El Correo Gallego, 14/03/07