USC: El Movemento polos Dereitos Civís rechaza la instalación de cámaras en la USC

El Movemento polos Dereitos Civís (MpDC) considera que «non parece de recibo, nin necesario, que a Universidade se dote con cámaras para controlar o acceso dos estudantes, profesorado e demais traballadores, dados os nulos casos conflitivos que se producen, e nos que as cámaras poidan ser a solución».

Cuando el MpDC conoció, hace más de ocho meses, las intenciones de la USC de instalar este tipo de dispositivos, remitió un dosier donde informaba a esta institución de los peligros «e da non idoneidade destes mecanismos de control, que rara vez cumpren a función para os que foron instalados».

Para el Movemento, «nunca é xustificable a instalación de cámaras de vídeo vixilancia», y considera que la función que cumplen puede ser desempeñada por guardias de seguridad.

Ante estos hechos, el MpDC solicitará a la USC que medite su intención de colocar las citadas cámaras, o su retirada en caso de que fuese necesario. También anuncia su intención de dirigirse a la Delegación do Goberno, «para coñecer se teñen os permisos pertinentes, situación que poucas veces ocorre», señala la entidad.

La Voz de Galicia, 03/10/07

Outras novas relacionadas: