Foto de Vázquez Abad, JesúsGalicia: Jesús Vázquez Abad, novo conselleiro de Educación e Ordenación Universitaria

Nacido o 22 de setembro de 1967 en Nuremberg (Alemania). Solteiro. Licenciado en Ciencias Económicas e Empresariais pola Universidade de Santiago. Doutor en Ciencias Económicas e Empresariais pola Universidade de Vigo. Traballou un ano no Banco Gallego. Profesor Titular do departamento de Organización de Empresas e Márketing da Universidade de Vigo desde o 1 de abril de 2003. Profesor Titor da UNED Ourense. Ex-Decano da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense. Diputado do PP por Ourense. Vocal da Comisión de Economía e Facenda, vocal da Comisión de Educación, Política Social e Deporte, portavoz da Comisión de Ciencia e Innovación, portavoz de Universidades do Grupo Parlamentario Popular no Congreso dos Diputados.