USC: Los profesores nacionalistas amagan con una moción de censura al rector de la USC

USC: Los profesores nacionalistas amagan con una moción de censura al rector de la USC
Ante la situación de «parálise» de la Universidade, exigen elecciones anticipadas

En plena polémica por el colectivo de profesores acreditados por Aneca para acceder a cátedra, la plataforma Universidade Aberta ha asestado un nuevo golpe al rector de la USC, Senén Barro. Y es que el colectivo, que hasta hace unos meses era socio de gobierno de la Plataforma Universitaria Progresista (PUP) que encabeza Barro, asegura que el actual equipo rectoral no está «lexitimado polo referendo da comunidade universitaria» y «non asenta no acordo programático e na representatividade con que se presentou perante a mesma». Por eso, exigen que el rector afronte «a confianza do claustro» o en todo caso «convoque de inmediato novas eleccións».

Se trata, según el colectivo, de «saír dunha parálise e incapacidade de toma de decisións que está comezando a afectar xa a todos os seus extremos».

Y los miembros de Universidade Aberta pusieron un par de ejemplos. Primero: la reforma de los Estatutos «pendente da súa aprobación polo Claustro Universitario, que parece deliberadamente esquecido; como tampouco o Plan Estratéxico 2009-2015. Segundo: la financiación de las universidades. Según en colectivo nacionalista, «a modificación do sistema de financiamento, que o goberno anterior da Xunta non abordou no seu mandato, non ten visos de solución». De hecho, afirman que «parece encamiñarse a unha parálise que o actual goberno da USC non parece capaz de afrontar».

En todo caso, Universidade Aberta alude a la necesidad de «soltar lastre» e iniciar un rápido proceso de renovación tanto de sus estructuras como de su modo de gobernar «para acompasalas ao ritmo que reclaman as necesidades e realidades complexas que o seu persoal asume e para a consecución dos obxectivos e retos que ten colocados no presente», es decir, aposta por sus unidades de docencia, investigación y emprendimiento.

Y no solo eso. La plataforma de profesores nacionalistas afirma que la USC debe supeditar su compromiso con la sociedad a la interpretación del «pluralismo e variedade de opcións sobre o papel da Universidade», con el objeto de situarlas al servicio de la mejora constante y el compromiso social.

La Voz de Galicia, 26/06/09

Outras novas relacionadas: